A jól képzett szervizcsapat képezi a magas színvonalú szolgáltatások alapját
Mi a különlegessége a Weiss Service Excellence szolgáltatásunknak? Az ügyfelek bármikor elérhetnek minket, és kiválóan képzett munkatársainkat.
Két dolog teszi a Weisstechnik® szerviz szolgáltatását kiemelkedővé: a gyorsaság és a szakértelem. Az ügyfeleknek bármikor rendelkezésére állunk. Jól képzett munkatársainkkal gyorsan és eredményesen tudunk reagálni megkereséseikre. Szervizcsapatunk megfelelő képzettséggel és gyakorlattal rendelkezik mind az egyes egységek, mind a teljes rendszerek területén. Munkánkat, szükség szerint a gyár szakembereinek támogatásával és bevonásával végezzük.
Az adott területért felelős szerviz munkatársak végzik a karbantartási, esetleges átalakítási és modernizációs munkákat, egyben ők kezelik a kalibrálási feladatokat is. Az esetleges minősítést a Weisstechnik® végzi.
Szervizcsapatunk biztosítja, hogy a rendszerek megfeleljenek az ügyfelek és a jogszabályok által előírt követelményeknek. Azt, hogy milyen jól végzi munkáját a szervizcsapat, leginkább csak egy-egy hiba elhárítása során mutatkozik meg.
A tesztrendszer meghibásodása esetén a munkatársaink elvégzik a hiba elhárítását és a rendszer javítását. Célunk az, hogy a hibát már az első látogatás során orvosoljuk. Ezt nagyon jó arányban érjük el: 100 esetből több mint 85-ben sikerrel járunk. Ez köszönhető szervizcsapatunk széles körű tudásának és tapasztalatának, valamint a jól szervezett alkatrészellátásnak.
Karbantartás és javítás – költségek, amit a vállalatok szeretnek előre betervezni költségvetésükbe
A környezetszimulációs rendszerek rendkívül összetettek, a "Plug and play" módszer itt egyszerűen nem működik. Egy autóra vetítve egy tesztberendezéseknek 295 000 km futásteljesítményt kell szimulálnia körülbelül hat hónap alatt. Ez azt jelenti, hogy a tesztrendszereket rendszeresen ellenőrizni, karbantartani és szervizelni kell, elkerülendő a tesztek idő előtti megszakítását. Ügyfeleinknek különböző elvárásai vannak. Vannak, akik csak minimális szolgáltatásra tartanak igényt, mások magasabb követelményeket írnak elő annak érdekében, hogy teljesítsék ügyfeleik elvárásait. Az eltérő igények kiszolgálására különböző szinteket kínálunk, melyek az alap, a prémium és a teljes karbantartási szolgáltatás.
A karbantartási és a kalibrálási szolgáltatások, valamint az elektromos biztonsági és környezetvédelmi vizsgálatok külön-külön is megrendelhetők. Így kínálunk hosszú távra is tervezhető szolgáltatási költségeket.
RetroFit program régebbi rendszerekhez
A RetroFit egy olyan tendencia, amely Európában egyre fontosabbá vált. Szolgáltatásunk olyan vállalatoknak szól, amelyek rendszerei már tíz évnél idősebbek. Ez a szolgáltatás segítséget nyújt az idővel egyre kiszámíthatatlanabb és egyre magasabb fenntartási és javítási költségek elkerülésére.
Ehhez kapcsolódó szolgáltatásaink nagyon változatosak: új érintőképernyőket telepítünk, kicseréljük a hűtési rendszert, vagy akár teljes, modern és energiatakarékos megoldásokat építünk be. Erre még akkor is képesek vagyunk, ha már az eredeti alkatrészek nem állnak rendelkezésre, vagy akár már a gyártója sem létezik. Arra összpontosítunk, hogy úgy alakítsuk ki a rendszert, hogy az megfeleljen a hatályos jogi irányelveknek, és az ügyfél továbbra is megbízhatóan használhassa azokat. A Retrofit eljárást gyártói ajánlás alapján végezzük a Weisstechnik® által javasolt alkatrészek felhasználásával.
Ügyfeleink számíthatnak szakértelmünkre
A szervizcsapat összes tagja rendelkezik a feladat elvégzéshez szükséges szakértelemmel és jártassággal. Más gyártók szerviz részlege egy feladat elvégzésre akár két, vagy három személyt is kiküldhet, ezzel szemben a mi szakértőink minden szükséges elektromos és elektronikai, mechanikai, hűtési, vezérlési és programozási ismerettel rendelkeznek. Természetesen rendszeresen oktatásban részesítjük munkatársainkat a munkahelyi egészségvédelemre és biztonságra, a környezetvédelemre és az elektromos biztonságra vonatkozó előírásoknak és iránymutatásoknak megfelelően.
Speciális képzettség?
A Weisstechnik® kiváló képzést nyújt szervizcsapatunknak. Három-öt év tapasztalat szükséges ahhoz, hogy egy munkatársunk elérje a legmagasabb szintet, mivel a termékskála nagyon széles, és tartalmaz néhány nagyon különleges rendszert is.
Hogyan épül fel Weiss Service Excellence hálózatunk?
Magyarországon képzett és tapasztalt szerviz csapatunk gondoskodik az ügyfelek tesztberendezéseiről.
Az Amtest Service Excellence szolgáltatások szakembereink tanácsadását is tartalmazzák. Munkatársaink szerviz feladataik végzése során nem csak hibajavítási, vagy karbantartási feladataikat végzik el, hanem igény esetén folyamat-optimalizálási javaslataikkal, működtetésre vonatkozó tanácsaikkal is ügyfeleink rendelkezésére állnak.
További információkért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz vagy szervizközpontunkhoz.